Pitkästä aikaa blogin parissa, toivottavasti nyt useammin ennätän tänne. Kevät on mennyt vauhdikkaasti. 12.4.2017 suoritin viimeisen tutkintotilaisuuteni, kaikki 5 näyttötilaisuutta ovat menneet K3-arvosanoin läpi. Tästä olen ollut eniten yllättynein. Samoin siitä miten paljon tämä aikuisopiskelu on minulle antanut ja miten paljon olen oppinut itsestäni; aivan uusia asioita. Olen kärsivällisempi, innokkuus oppimiseen ja uusien asioiden käyttöönotto työelämässä, uudet ihmiset joihin olen tutustunut tällä matkalla. Sain jopa uuden hyvän ystävän, josta olen todella onnellinen, että hän astui elämääni. Opinnot ovat siis loppuneet, huomenna on päätöstilaisuus koululla. Siihen päättyy se ajanjakso, johon ryhdyin, jotta saisin ammattipätevyydelleni tutkinnon sekä itseluottamusta siihen, että osaan ja olen taitava siinä mitä teen työkseni. Merkonomi 2017!  

Meidän perheessä juhlitaankin kunnolla tulevana lauantaina 3.6.2017. Esikoiseni lakkiaiset, keskimmäiseni pääsee peruskoulusta ja nuorimmaiseni siirtyy ala-asteelta! Eli meillä on neljät juhlat, päätettiin yhteisvoimin juhlistaa näin ainutlaatuista kesäkuun alkua, että jokaisella jää taakse yksi elämänvaihe ja uusia haasteita on edessä ihan jokaisella!

WP_20170504_005.jpg

Toukokuun alussa täytin 40-v. Tätä virstanpylvästä juhlin hillitysti ystäväni kanssa Vappuaattona. En ole oikeastaan koskaan juhlinut syntymäpäiviäni. Lapsena minulla taisi olla kahdet kaverisynttärit, mutta muuten en ole oikeastaan juhlinut näitä kulutettuja vuosia mitenkään. 

InstagramCapture_f6868e22-a0ca-4c5e-9e2d

Mietin, että unelma synttärini olisi aurinkoinen kesäpäivä veden äärellä, piknik, hyvä porukka ja musiikkia. No nyt se ei toteutunut, ehkä sitten kun täytän 45-v. :)

Tälläisiä juhlajuttuja tällä kertaa!

Onko teillä tiedossa valmistujaisia, lakkiaisia tai muita juhlia?