Kun aloitin opiskelut pari kuukautta sitten, minulla ei ollut hajuakaan minkälaista se tulisi olemaan. Henkilökohtainen opintosuunnitelma, etäpäivät, paljon itseopiskelua, muuttuvat lähipäivät, työssä oppimispaikat, näyttötutkinnot ym. Nämä kaikki oli (on vieläkin osa) ihan uutta minulle ja tämä alku aika on mennyt ihmetellessä ja kysellessä kavereilta, että mitä joku tarkoittaa.

12170476_925945194151578_965698438_n.jpg

Olen koittanut tehdä kaiken tarvittavan niin hyvin kuin kykenen ja pitää mielessä sen, että miksi lähdin opiskelemaan. Motivaatiota onneksi vielä on, mutta jossain vaiheessa sekin voi hiipua. Vaikka olen työskennellyt joitakin vuosia toimistoalalla, niin tässä vaiheessa oli kyllä hyvä että lähdin liiketaloutta opiskelemaan. Paljon on asiaa joista olen tiennyt vain osan tai miksi joku asia tehdään niin kuin tehdään. 

12165838_925188884227209_773808709_n.jpg

Taitavat ja tukea antavat opettajat ja ihanat opiskelukaverit ovat yksi iso plussa opiskelun ohessa. Vaikka tietysti itse vastaan siitä miten opiskelen, paljonko opin ja otanko kaiken hyödyn irti siitä mitä tarjotaan.

Ennen kalenterini oli melkein tyhjä. Nyt se on täynnä jos jonkin näköistä merkintää. Vihdoin sillekin tuli käyttöä!

Tämäkin sunnuntai menee koulutehtävien parissa, joten eikun nenä kirjaan!