Minä voisin syödä karkkia aamupalaksi, lounaaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi. Mulla on karkkipäivä joka päivä, ja herkkuja löytyy aina kaapista. Olen erittäin perso makealle, ollut ihan vauvasta asti. Nykyään en syö niin paljon herkkuja mitä muutama vuosi sitten, olen koittanut saada jotain järkeä syömisiini. 

WP_20150929_066.jpg

Olen tällä hetkellä tosi kyllästynyt sokeripöhnä-olotilaan ja välipalaksi on tosin jotain parempaakin vaihtoehtoa kuin Mars-patukat.

WP_20150929_060.jpg

Vähärasvaiseen luonnonjugurttiin minulle tuli jo alku kesästä himo. Koko kesän söin sitä hedelmien kanssa, nektariinin, kiivin ja mansikoiden kanssa. Nyt ostin tilalle omenasosetta ja vauvojen hyllystä ostin mansikka-omenasosetta. Mysliin olen vasta totutellut ja todennut ettei se hullumpaa ole. 

WP_20150929_063.jpg

Kuivatut karpalot ja ruis nachot, terveellisempi vaihtoehto naposteluun. En tiedä onko näillä vaikutusta makeanhimoon, mutta ehkäpä näillä verensokeri pysyy tasasempana päivän aikana.

Kamppaileeko joku toinenkin saman asian kanssa? Muista sokeriholisteja?