NYX kosmetiikkamerkin tuotteet rantautuivat suomeen joskus kevään? aikana, joten minäkin olen sortunut hankkimaan muutaman tuotteen. Näistä edullisista tuotteista olen kuullut ja lukenut aika paljon hyvää joten ostin itselleni minua kiinnostavampia tuotteita.

13318690_10154165568907645_485091822_n.j

Ensimmäiseksi ostin valkoisen Jumbokynän, jota oli kehuttu hyväksi alustajaksi lumiväreille. Tuo luomiväreistä sävyt hyvin esiin ja jauhemaiset luomivärit pysyy paremmin kuin että laittaisi suoraan luomelle. Peiteaine oli loisto hankinta, tästä tuli minun suosikkini. Peittää hyvin ja kestää iholla työpääivän ilman että pitää huolehtia näkyykö punaiset läiskät tai näpyt. Sävyvalikoima peiteaineissa oli ainakin omalle iholle hyvät. Huulituote, matta lip cream, ihania sävyjä ja tämä pysyy huulilla aika hyvin ja vaikka on mattainen tulos, niin huulet tuntuivat silti pehmeiltä. 

13282286_10154165565617645_1842220187_n.

No olihan minun kipaistava hakemään vielä kesällä Pore Filler- meikinpohjustaja koska tätä oli kehuttu loistotuotteeksi varsinkin jos vaivana on isot ihohuokoset, tätä olen lätkinyt ihan pelkiltään kesällä kasvoille ja hieman puuteria päälle, nyt sitten meikkivoiteen alla käytettynä ihan perustuote. Ennakko odotukset oli minulla tätä tuotetta kohtaan aika korkealla mutta en tätä nyt ihme-aineena pitänyt. En varmaan toista osta, mutta tulee tämä nyt loppuun käytettyä. Ostin vielä erilaisen peiteainepaletin koska tykäistyin aiemmin HD concealeriin. Tässä paletissa peiteaine paksumpaa ja monikäyttöisempää sävyistä riippuen, varjostuksiin, korostuksiin, silmän alusille sekä normaaliin näppypeitetehtäviin. Tämä paletti on sävyssä Light.

14469382_10154503396642645_1095876632_n.

Pari viikkoa sitten Sokoksella käydessäni kävin ihastelemassa luomivärejä ja ajattelin näin syksyä ajatellen ostaa tämän ihanan sävyisen luomiväripaletin. Tässä ovat kaikki sävyt sellaisia joista kovasti pidän. Varsinkin tuolla vihreällä saa silmämeikkiin tvistiä perus rusehtavien sijaan. Ja tietysti oli ostettava Butter lipstick, koska en voinut jättää noin kaunista syyssävyä ostamatta. 

Koko kesä mennyt pelkällä ripsivärillä, peiteaineella ja puuterilla, joten nyt on ihana aamuisin laittaa luomelle väriä ja huuliin sävyä, ettei näytä ihan harmahtavalta. 

Kaunista sunnuntaita!