Kiitos haasteesta Niemennokan nelijalkaiset .

Tässä vastauksia kysymyksiin:


1. Ikäsi?

Olen 38v. Eli melkein aikuinen.

2. Ketä kuuluu perheeseesi?

Perheeseeni kuuluu minun kolme lastani ja nuo 4 kissalasta.

3. Minne olet matkustanut viimeksi?

Viime kesänä kävin Tallinnassa muutaman yön ja Tukholmassa. Mutta pidempi reissu v.2012 Istanbuliin.

4. Lempivärisi?

Tämä on paha. Rakastan värejä, joten vaikea sanoa lempparia. Ehkä violetin ja vihreä eri sävyt.

5. Paras vuodenaika ja miksi?

Talvi. Olen talvi-ihminen. Rakastan lunta, pakkasta, lumituiskuja, lumiukkoja, luistelua ja liukumäkiä.

6. Bravuuri kokkailusi?

Spagettivuoka.

7. Horoskooppisi?

Olen härkä. Ja ikävä kyllä olen niin perinteinen härkä mitä horoskooppien luonneanalyyseissä sanotaan.

8. Oletko ollut luokkakokouksessa?

Ikävä kyllä en päässyt ala-asteen luokkakokoukseen, olisi varmasti ollut mukava osallistua.

9. Mitä seuraat tv:stä?

Ennen seurasin enemmänkin tv-sarjoja, mutta tällä hetkellä seuraan Rillit huurussa, Kauhukeittiötä ja Viikingit. Sekä joitan poliisisarjoja.

10. Oletko kiinnostunut politiikasta?

En ole.

11. Miten kehut itseäsi työhaastattelussa?

En ole koskaan ollut työhaastattelussa, mutta varmaan sanoisin olevani aikaansaava, nopea oppimaan, yhteistyökykyinen, sosiaalinen, suorasanainen, puolensa pitävä ja jämäkkä. Tosin en tiedä onko kaikki plussa puolia :)


 

12226869_934060463340051_1127211074_n.jp

Ilo oli osallistua, olen niin tylsää etten haasta ketään, mutta eihän ole pakko? :)