Tämän vuoden aikana olen innostunut itseni toteuttamisesta maalaamalla. Lähinnä abstraktia, mutta erittäin terapeuttista. Voisin maalata päivä kausia tekemättä mitään muuta, mutta sehän nyt ei käy päinsä :) Muutama kuvia siveltimistä ja väreistä joilla taiteilen.

WP_20150903_024.jpg

Erilaisia pieniä siveltimiä, jotka ostettu Suomalaisen Kirjakaupan alennusmyynnistä. Muoviset palettiveitset ei ole kauhean käytännölliset, mutta saavat kelvata ennenkuin saan ostettua kunnolliset tilalle.

WP_20150903_034.jpg

Vesiväreillä teen jonkun verran, joten nämä ovat toimineet siinä hyvin. 

WP_20150903_049.jpg

Tällä hetkellä olen erittäin tykästynyt työskentelemään akryyliväreillä. Näihin olen ollut erittäin tyytyväinen. Isompi setti on ostettu Suomalaisesta Kirjakaupasta ja pienempi eräästä halpakaupasta.

WP_20150903_044.jpg

Nämä metallihohto-akryylivärit löysin myös Suomalaisesta Kirjakaupasta. Olen aika innostunut lisäämään näillä yksityiskohtia töihini. Tykkään näistä, vaikkei näillä saa peittävää jälkeä, mutta kiva lisä muiden värien päälle käytettynä tai sekoittamalla toisiin väreihin.

WP_20150903_035.jpg

Nämä isoimmat värituubit ostin joku päivä sitten kun sattumalta näihin törmäsin. Näitä muutaman kerran testannut ja toimii minun tarpeisiini.

WP_20150903_040.jpg

Öljyväriliidit omistan mutten ole tehnyt näillä vielä oikein mitään. En saa näihin yhteyttä, minusta näitä on hankala käyttää. Ehkäpä joku päivä istahdan alas ja en nouse ennenkuin saan näillä jotain aikaiseksi.


Nämä värit ja välineet ovat edullisia ja ehkäpä jopa ei niinkään laadukkaita, mutta minä, joka vasta aloittelen maalaamista ja itseni toteuttamista, tällä asialla ei ole minulle mitään merkitystä. Kuten urheilussa hyvät välineet ovat puoli voittoa, ei ehkä päde tässä... minun mielestäni!