Askartelutarvikelöytöjä, joita meinasin käyttää sekatekniikkatöissä. Suurin osa näistä oli -70% alemmuksessa eli hintaa ei jäänyt juuri lainkaan.

InstagramCapture_56787554-0063-446a-b4b3

Jouluiset paperit olivat alennettu, näitä on hyvä käyttää taustoihin, Rakastan nuottikuvioita.

InstagramCapture_58721ed6-bec4-41eb-bf9f

Leimasimet ja vedenkestävä muste. Leimasimilla saa kivoja kuvioita sekatekniikka töihin.

WP_20170128_006.jpg

Erilaisia askartelupakkauksia, näihin ihastui koska mukana oli palapeli, joista voi irrottaa paloja ja käyttää erikseen liimaamalla mukavaksi yksityiskohdaksi. Pakkauksessa oli kauniita papereita. Eiköhän näistä keksi jotain hauskaa.

WP_20170128_003.jpg

Bling Bling-tarraa josta leikkaamalla kuvioita saa piristystä johonkin hassuun tekeleeseen. Sekä sapluuna, jolla saa tehtyä taustoihin mielenkiintoista tekstuuria. 

InstagramCapture_b4403204-54d2-4f84-8e3f

Asiasta toiseen, jouduin ostamaan uuden uimapuvun koska olen hukannut entisen jonnekin. En löytänyt sitä mistään. Olen ruvennut käymään uimassa muutaman kerran viikossa töiden jälkeen ja olen kovasti tykästynyt tähän. En aloittanut tätä laihtuakseni, vaan yleiskuntoni on niin huono että uimisella on hyvä aloittaa kunnon kohotus. Uintitekniikka on vaan hakusessa, se ei ole kyllä minulla lainkaan hyvä, mutta harjoittelen kovasti.

InstagramCapture_791269cd-a37c-4ee8-85f4

Rontti, Leo ja Sansa eräänä iltana kun olin menossa nukkumaan ja kielsin näitä riehumasta. Ilmeet olivat sen mukaiset :)

Mukavaa alkavaa viikkoa!